le films

"Jaså, en till blogg där de recenserar", kanske du tänker lite tveksamt och styr muspekaren mot krysset. Japp, helt rätt. Det är en sån här blogg där man recenserar.
Fast här recenserar jag filmer som jag tycker låter kul (eller om någon insisterar på att jag ska recensera en film vilket är tveksamt) Well, en liten kort presentation eller något. Är en tjej, heter Felicia. Gillar filmer och tv-serier.

No biggie. Har inte precis någon speciell favorit genre i filmer, men en favorit är psykologiska thrillers och skruvade komedier. Tittar även på skräck, drama, romantiska buhu filmer och så vidare. Hoppas ni tycker bloggen är kul.

Blir nog en jävla massa uppdatering i början då jag sett rätt så många filmer. Well, det är väl bara bra - eller hur?

Peace out!

(fan va töntigt det lät. Vem fan säger peace out? Jo, typ Miley Cyrus. Kommer aldrig säga Peace out igen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0