I love you, man

Jag är ett fan av Jason Segel, så jag hade ganska höga förväntningar av den här filmen. Och visst blev de besvarade!

Filmen handlar om Peter Klaven (Paul Rudd), som ska gifta sig med Zooey Rice (Rashida Jones). Zooey har massor av vänner, vilket betyder många brudtärnor! Men Paul har knappt några vänner, förutom inom släkten. Så Zooey uppmanar honom att hitta vänner.
Hans homosexuella bror Robbie (Andy Samberg) hjälper honom på traven, men han hittar bara fel slags killar. Men en dag möter Peter Sydney Fife (Jason Segel)
Sydney är en kille som lever livet chillt och lämnar bajs efter sin hund på gatorna. Det klickar omedelbart mellan dem, och Peter har äntligen hittat sin bestman!
Eller har han?

*dramatiska trummor*

Jag skulle ge I Love You, Man 4/5. En väldigt kul komedi som är lite såhär twistad som man vill ha dem. Kommer garanterat ge dig ett gott skratt, det gav i alla fall mig ett kan jag försäkra er om. Den är lite förutsägbar dock, men komedier är ju väldigt förutsägbara så jag är inte särskilt överraskad.

Peter: Look man, you told my fiancee shee needs to give me bloweys in front of my whole family. Alright you owe me.
Sydney: You make a valid point.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0